Ronaldo in problemen?

Herrie in het sponsorkamp rond Cristiano Ronaldo. Sponsors van de superster zijn erg nerveus geworden door een opgerakelde verkrachtingszaak. Hoe kwetsbaar is sponsoring van sporthelden?

Lees verder

APPLE - HomePod

HomePod is a powerful speaker that sounds amazing, adapts to wherever it’s playing, and together with Apple Music, gives you instant access to one of the world’s largest music catalogs.

Lees verder

Willen opdrachtgevers dit wel?

De bureauwereld is vaak in de ban van fusies en overnames. Het moet allemaal grootser, internationaler en digitaler. De vraag is echter waar deze consolidatieslag eindigt.

Lees verder

Doordachte marketingactie

Het merk Nike staat voor de Griekse godin van de overwinning. Iets wat uitstekend past bij sporters, evenals de merkessentie ‘Everybody is an athlete’. Nike is er niet vies van om controversiële onderwerpen aan het merk te koppelen, zoals dit keer Colin Kaepernick. Hoe pakt dit uit?

Lees verder

Royalty Branding

Van Prins Pils naar A-merk, hoe doe je dat? Is onze koning meer dan een merk? Is het slim om dichter bij het volk te staan? 5 Adviezen voor onze eigen populaire koning.

Lees verder

Cultuur kan niet zonder slimme marketing!
De cultuursector ontwikkelt zich steeds meer richting een marketing gedreven aanpak . Dat helpt vele cultuurinstellingen om te groeien. Hoe kun je slimme marketing toepassen?

Lees verder

Volkswagen's reputatie

VW ging de mist in met een halfslachtige spijtbetuiging. Het automerk dacht daar makkelijk mee weg te komen met een leuke (….) advertentie. Een verslag.

Lees verder

Innovatie kwam net op tijd

LEGO heeft heel lang vergeten te innoveren en ging net niet kopje onder. Een stevige innovatie strategie en slimme allianties brachten het merk weer tot leven.

Lees verder

De juiste organisatie?

Een organisatie, klein of groot, is gediend met een succesvolle marketingorganisatie. Welke kernfuncties heeft een marketing afdeling, welke factoren zijn belangrijk?

Lees verder

Begin tijdig met Branding.

Duizenden startups zetten jaarlijks hun eerste stappen en dromen om ook een leidende organisatie te worden. Vele startups halen het niet omdat branding te laat opgepakt wordt.

Lees verder

Klopt jouw positionering nog wel?

De (merk)positionering is vaak niet zuiver meer. Of er is teveel aan gesleuteld. Bouw een slimme positionering en kies daarbij het juiste merkmodel.

Lees verder

Accountability is top prioriteit

De bazen willen resultaten zien! Hoe kun je de effectiviteit van marketing & communicatie aantonen? Met een brand dashboard wordt het inzichtelijker.

Lees verder

Effectiviteit marketing en communicatie aantonen

Brand accountability toont aan wat de werkelijke effectiviteit van branding is en laat daardoor de waarde ervan toenemen.

Lees verder

Met de juiste insights sta je nog dichter bij de klant

Brandfuel onderzoek inzake merk- en marketingtrends geeft aan dat de klant centraal staat. Aanbieders spelen hier steeds vaker op in.

Lees verder

Contact: 

Email: leovansister@demerkcommissarissen.nl
Telefoon: +31 (0)6 55121575
Trade register / KvK: Amsterdam 69003793
Disclaimer & privacy statement