Leo van Sister

 

Voorzitter Leo van Sister Gouda maart2018 Kopie

Leo is een door de praktijk gevormde marketing- en merk expert en is actief in het vakgebied. Hij studeerde o.a. strategisch merkenmanagement in Groningen en werkte 20 jaar in diverse (internationale) marketing, commerciële en ook general management functies. Hij is gespecialiseerd in marketing, strategie-, merk- en positionering vraagstukken voor verschillende bedrijven in de sectoren: cultuursector, BtoB, dienstensector, financiële sector en FMCG sector. In 2003 heeft hij samen met Goos Eilander e.a. de Merkcommissarissen opgericht.

Als Merkcommissaris heeft hij de laatste 15 jaar organisaties, bedrijven, ondernemers en start-ups kunnen helpen om de merken een juiste koers en (groei-)strategie mee te geven. Hij weet strategie als geen ander te vertalen naar concrete plannen en implementatie. Tevens is hij als sparringpartner en coach actief voor ondernemers en directies.
Hij was o.a. lid EFFIE jury, SAN jury, vicevoorzitter MarketingTroonrede, lid SWOCC (UvA) Raad van Advies, NIMA, CMC bestuur en andere functies. Spreker op congressen, marketingdocent bij AOG, Utrecht Business School, School of Management en coauteur van BRANDING NL, Coolbrands-The Guru Book. Heeft een zilveren EFFIE gewonnen. Leo is also an GLC expert (New York) for strategic, branding and marketing advice and sparring on concepts (International and Dutch)
Contact: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. | +31 (0)6 551 21 575

Goos Eilander

Goos phot single website


Goos is een door de praktijk gevormde marketing- en merk expert en is daarnaast ook prettig actief in het vakgebied. Goos heeft zijn werkterrein volledig naar het brede veld van marktonderzoek verlegd. Eind jaren '70 volgde een overstap van Honig naar Inter/View (tegenwoordig Ipsos) dat in 1980 door hem, samen met enkele partners waaronder Maurice de Hond, werd overgenomen. Goos is sinds januari 2017 tevens verbonden aan SAMR Smart Agents Market Response.

In 1990 richtte Goos zijn eigen bureau Trendbox op, dat zich naast kwantitatieve trendregistratie vooral ook bezighoudt met (kwalitatief) onderzoek voor merken, marktsegmentatie en positionering.
Goos is sinds 2007 partner en mede oprichter van de Merkcommissarissen. Goos staat veel merken, nationaal en internationaal, bij in hun voortdurende zoektocht naar de beste aansluiting bij de consument. Goos is also an GLC expert (New York) for strategic, branding and marketing advice and sparring on concepts to International and Dutch clients.
Contact: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. | +31(0)6-53362933

Merkcommissarissen halen de onderste steen boven

organizational culture change iceberg

Contact: 

Email: leovansister@demerkcommissarissen.nl
Telefoon: +31 (0)6 55121575
Trade register / KvK: Amsterdam 69003793
Disclaimer & privacy statement